Såhär handlar du hos oss

  1. Läs våra villkor
    För din och vår skull vill vi att du läser igenom våra villkor. Vår strävan är givetvis att möta och förhoppningsvis överträffa dina förväntningar men som alltid när det finns en säljare och en köpare är det viktigt att vi är överens om vilket ansvar vi respektive du åtar i samband med köp.
  2. Välj produkter
    Välj de produkter du vill köpa genom att antingen klicka ‘Lägg i varukorg’ när du håller över en produkt eller genom att först klicka på produktbilden för att sedan på produktsidan klicka på ‘Lägg i varukorg’.
    Är varan slut i lager kan du utan köptvång ställa dig i kö och bli underrättad via mail när den finns tillgänglig i lager. Ett mail skickas då ut till de personer som valt att ställa sig i kö på produkten. Observera att först till kvarn då gäller. I de fall tillgången är så pass begränsad att sorten hinner sälja slut innan du genomför köp kommer du att stå kvar på listan och bli underrättad via mail nästa gång den finns i lager igen fram till dess att du antingen köper produkten alternativt att du manuellt lämnar kön.

  3. Gå till Kassan
    När du valt och lagt till dina produkter i varukorgen klickar du på symbolen för varukorg och sedan på ‘Till kassan’. På denna sida kan du ändra antal, ta bort varor mm.

  4. Skapa konto / beställ
    Genom att fylla i dina uppgifter och välja ett lösenord har du därmed skapat ett konto hos oss. Det gör det säkrare och enklare framtidsvis att följa orderstatus, få överblick över dina inköp etc.

  5. Betala via Swish, med kontokort eller till vårt bankgiro
    När du slutfört din beställning får du en bekräftelse på din beställning skickad till din e-postadress. I detta brev finns också instruktioner hur du betalar din beställning. När vi mottagit din betalning kommer en bekräftelse och kvitto på din betalning. Betalar du med kontokort kommer en bekräftelse på att din order är lagt och betald.
  6. Följ din order
    När vi mottagit din betalning skickar vi dina varor. Du följer din order via ‘Mitt konto’ på vår hemsida. Ibland skickar vi manuella meddelanden gällande din order. Dessa skickas även till din e-postadress.

  7. Dina varor skickas spårbart
    Plantor skickas alltid i början av veckan (oftast på måndagar) för att inte fastna hos posten onödigt länge. Vi skickar spårbart som hämtas ut via ditt postombud.

Känner du dig fortfarande osäker på hur du handlar av oss är du välkommen att kontakta oss.

Undrar du något?

Om du har frågor, synpunkter eller förslag är du alltid välkommen att kontakta oss:
info@dagnysplantskola.se